خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل نفت و گاز پارس در گفت‌وگو با ایلنا:

اپراتور فاز 11 بزودی اعلام می‌شود / 80 درصد تامین مالی از سوی سی.ان.پی.سی / از توتال شکایت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۶۰

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: 80 درصد سرمایه‌گذاری فاز 11 را+ سی.ان.پی.سی و 20 درصد را هم پتروپارس تامین می‌کند.

محمد مشکین فام در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره جایگزینی سی.ان.پی.سی چین به جای توتال در پروژه فاز 11 پارس جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر برنامه توتال و سی.ان.پی.سی در حال بررسی است، کارها انجام می‌شود و بزودی نتیجه اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا سی.ان.پی.سی امکان اجرای ایستگاه تقویت فشار را دارد، گفت: سی.ان.پی.سی همه کارها را دنبال می‌کند و طی همان موعد مقرر در قرارداد  کار را تحویل می‌دهد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس درباره تامین مالی پروژه بعد از رفتن توتال نیز بیان کرد: سی.ان.پی.سی به لحاظ مالی مشکلی ندارد و همان میزان سرمایه‌ای که قرار بود توتال تامین مالی کند، این شرکت سرمایه گذاری خواهد کرد، به این ترتیب که 80 درصد سی.ان.پی.سی و 20 درصد را پتروپارس تامین می‌کند.

وی درباره شکایت از توتال برای ترک پروژه نیز خاطرنشان کرد: شرایط بین المللی باعث شده که این شرکت نتواند کار خود را انجام دهد بنابراین جایی برای شکایت وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز