خبرگزاری کار ایران

افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۳۹

سایت های جدید همراه اول با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان ۱۳ شهریورماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در نسل دو، سه و چهار همراه اول در ۱۲۳ سایت به منظور افزایش پوشش جاده ای، ریلی و روستایی همراه اول در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید. علاوه بر این، ایجاد پوشش نسل سه و چهار همراه اول در روستای هدف گردشگری کلپورگان از توابع سراوان موجب رونق کسب و کار در این روستا خواهد شد.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰۰ روستای استان تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت روستایی قرار می گیرند، گفت: در  ۶۰۰ روستا خدمات همراه اول به نسل های بالاتر ارتقا پیدا می کند و ۵۰۰ کیلومتر فیبرنوری جدید نیز به شبکه فیبر نوری اضافه می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز