خبرگزاری کار ایران

استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۰۲

براساس اعلام معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین حدود 130 هزار نفر در جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین که از تاریخ 30 مرداد لغایت 9 شهریور 1397 به مدت 10 روز برگزار شد، با استقبال کم نیز اعضاء باشگاه مشتریان این بانک همراه بود.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌ زمین ضمن ابراز خرسندی از استقبال مشتریان از جشنواره باشگاه مشتریان این بانک گفت: ایجاد و راه‌اندازی باشگاه مشتریان در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و آماده سازی بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با آنها است.

اینالوئی افزود: در جشنواره عید تا عید در یک مدت کوتاهی حدود 10 درصد رشد اعضاء را شاهد بودیم که رشد نسبتا سریعی است، که نشانگر روند رو به رشد استفاده مشتریان از خدمات دیجیتال است.

در این جشنواره بیش از ۱۲ هزار نفر از اعضای باشگاه مشتریان در جشنواره بازی‌های این باشگاه به مدت ۱۱ روز  با یکدیگر به رقابت تنگاتنگ پرداختند که در این میان بازی فکری و هیجان انگیز ۲۰۴۸ با استقبال بی‌نظیر اعضا روبرو شد و بیش از ۱۵۰ هزار بار طی مدت ۱۱ روز از این صفحه بازدید صورت گرفت.

در این جشنواره اعضای باشگاه می توانستند با امتیازهای جمع آوری شده خود در سومین دوره از سرویس های خرید شارژ موبایل، خرید بسته های اینترنتی ، دریافت بلیط قرعه کشی آنلاین چرخ گردون، شرکت در سبد های قرعه کشی ۲۰،۳۰ و ۵۰ میلیون ریالی و شرکت در جشنواره بازی های باشگاه مشتریان بهرمند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز