خبرگزاری کار ایران

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۲۰

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مشتری‌مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ (بسته استانداردهای مشتری‌مداری) شد.

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آینده‌نگر با تعهد بر بازاریابی رابطه‌ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.

بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزی‌های انجام شده در یک دوره ۹ ماهه و بازبینی ۱۱۶ فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار «با هر کلیک در کنار شماییم» استاندارد۱۰۰۰۲:۲۰۱۴در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و استاندارد ۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» را از شرکت TÜV InterCert GmbH دریافت کرده است.

پروژه خدمات پس از فروش، براساس چارچوب ذهنی اهمیت به مشتری و با توجه به اهمیت پایش مستمر استانداردهای دریافت شده و تعهد بررضایت‌مندی مشترکان آغاز شد و ایرانسل توانست پس از طی بیش از ۲۰۰۰ نفر/ساعت کار گروهی، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های «بسته استانداردهای مشتری مداری» شود.

شرکت بین المللی TÜV موارد مدنظر در رعایت مفاد گواهینامه‌های ارائه شده را به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه ٩٧  گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است. همچنین در اسفند ماه ٩۶ نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود. این تندیس که برای دریافت آن بیش از ۸۰۰ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز