خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر نیرو:

۵۷ طرح انتقال و فوق توزیع برق تهران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۵۱

طرح ­توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و ۵۷ طرح ­انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران صبح امروز با حضور وزیر نیرو رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو؛­­­ همزمان با سومین روز هفته دولت و دهه­ امامت و ولایت و روز کارمند، آیین رونمایی و افتتاح طرح ­توسعه پست 400 کیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و 57 طرح­ انتقال و فوق‌ توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران به ارزش 382 میلیارد تومان با حضور­ ­وزیر نیرو­ و­­ استاندار تهران انجام شد.

در این مراسم، ترانس سوم پست 400 کیلوولت امین الاشرافی( تهرانپارس ) با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با اهداف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و آمادگی برای عبور از پیک بار تابستان 97 ، با ظرفیت 500 مگاولت آمپر مرداد ماه برق‌دار شده و به بهره‌برداری رسید.

بر طبق این گزارش، عملیات ساختمانی و تامین تجهیزات بخش 400 کیلوولت، توسعه باسبار 230 کیلوولت، جابجایی 2 دستگاه دکل 230 کیلوولت 2 مداره به همراه تامین و ساخت تابلوهای حفاظت و کنترل پست و طراحی و ساخت کنترلی 2 طبقه (خاص) بود که مقدمات به مدار آوردن ترانس سوم را فراهم ساخت.

بر اساس این گزارش از مجموع 57 طرح ­یاد شده، 43 طرح مربوط به احداث و توسعه در بخش های انتقال و فوق توزیع در برق منطقه‌ای تهران است که امروز وارد مدار بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز