خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه فولاد سنگان در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

اشتغال 1300 نفر به صورت مستقیم در شرکت فولاد سنگان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۴۱۰

معاون توسعه و تکنولوژی شرکت صنعتی معدنی فولاد سنگان گفت: با راه اندازی کامل فولاد سنگان علاوه بر جذب مستقیم ١٣٠٠ نفر که گام اول آن با جذب حدود 300 نفر و از طریق انجام آزمون علمی تخصصی و مصاحبه فنی انجام شده است ، برای حدود پنج هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد و درحال حاضر نیز بیش از هزار نفر در قالب پیمانکاران پروژه در کارگاه های ساخت کارخانه کنسانتره مشغول به کار هستند که این اقدامات با افزایش ضریب اشتغال و استفاده از نیروی کار منطقه ، تاثیر بسزایی در تحول اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت مرزنشینان و بومیان منطقه خواهد داشت.

داوود فروتن در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا با بیان این که کارخانه فولاد سنگان با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و در راستای استراتژی های آن شرکت در تکمیل زنجیره تولید و تحقق شعار از سنگ تا رنگ ، در زمینی به وسعت 150 هکتار شامل مجموعه ای از دو واحد کنسانتره هریک به ظرفیت دو و نیم میلیون تن در سال و یک واحد پنج میلیون تنی گندله سازی ایجاد شده ، افزود : در واحد گندله سازی که بیش از یکسال است به بهره برداری رسیده طی این مدت با تامین کنسانتره از سایر تولیدکنندگان بیش از دو میلیون تن گندله تولید شده که عمدتاً به گروه فولاد مبارکه ارسال گردیده است .  

وی افزود : با تجربه منتقل شده از فولاد مبارکه به کارکنان با انگیزه و حمایت های مستمر مجموعه ی مدیریت  و بهره گیری از سامانه های جامع مدیریت اطلاعات مشابه با شرکت فولاد مبارکه می توان در مدت کوتاهی از عمده ظرفیت های تولید استفاده کرد و حجم تولیدی را افزایش داد که البته ظرفیت جذب تمام محصول تولیدی توسط فولاد مبارکه نیز وجود دارد .

اشتغال 1300 نفر به صورت مستقیم در شرکت فولاد سنگان

فروتن با اشاره به اینکه پروژه کارخانجات کنسانتره تا کنون پیشرفتی نزدیک به 70 درصد داشته عنوان کرد: ظرف چندماه آینده این کارخانه ها نیز به بهره برداری خواهند رسید و مسائل و مشکلات تامین کنسانتره حل خواهند شد .

وی در خصوص فعالیت های توسعه فولاد سنگان تصریح کرد : علاوه بر احداث طرحهای اصلی کارخانه نظیر کارخانه کنسانتره و همچنین شروع اجرای زیرساخت های داخلی شامل انبارها ، جاده های داخلی ، رستوران و محوطه سازی ها و . . . ، فعالیتهای  توسعه بیشتر به همکاری در ایجاد زیرساخت های منطقه ای بستگی دارد و با توجه به چشم انداز صنایع منطقه که تولید و ارسال بیش از 20 میلیون تن گندله توسط کلیه شرکت های تولیدی منطقه می باشد نیاز به توسعه زیرساخت های ریلی و جاده ای می باشد که در حال حاضر محدودیت های جدی در این زمینه ها وجود دارد و توسط مسئولین محترم منطقه و شرکت زیرساخت های شرق ایران در دست پیگیری است.

اشتغال 1300 نفر به صورت مستقیم در شرکت فولاد سنگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز