خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات خرید کالای ایرانی در بانک قرض الحسنه مهرایران

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۳۸

بانک قرض الحسنه مهر ایران باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط، دستورالعمل اجرایی «طرح حمایت از کالای ایرانی» را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک، در راستای نامگذاری سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط که دارای زنجیره ارزش داخلی بوده و موجبات اشتغال ملی را فراهم می کند به ارائه طرح تسهیلاتی (حمایت از کالای ایرانی) اقدام کرد.

در این طرح، تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان کالای ایرانی به منظور تسهیل در فروش کالای خود می توانند به انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهرایران اقدام نموده تا مشتریان آنان از طریق دریافت تسهیلات قرض الحسنه بتوانند هزینه های خرید محصولات مورد نظر را تامین و پرداخت کنند.

بانک قرض الحسنه مهرایران در این طرح با ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای خرید کالاهای ایرانی، ضمن تامین بخشی از وجوه مورد نیاز خریداران در این حوزه، از تولیدات ملی و تولیدکنندگان داخلی حمایت می نماید.

سقف تسهیلات خرید کالای ایرانی ۲۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ ماهه است که در این خصوص افرادی که دارای تسهیلات فعال در این بانک هستند می توانند به میزان مابه التفاوت سقف تسهیلات بانکداری اجتماعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و مانده بدهی خود، از تسهیلات خرید کالای ایرانی بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز