خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

جامعه مومن به رفع مشکلات هم کمک می کنند و بانک قرض الحسنه مهرایران مصداق آن است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۹۶

عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران در مراسم افتتاح شعبه رباط کریم بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: مردم در جامعه اسلامی برای رفع مشکلات یکدیگر تلاش می کنند و عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران نیز مصداق آن است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عباسی، مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، با تبریک سالروز ورود ایثارگران به کشور به حدیثی اشاره کرد و گفت: این حدیث می گوید که مؤمنان یکدیگر را کفایت می کنند؛ یعنی جامعه مومن جامعه ای است که همه از هم رفع مشکل می کنند و بانک قرض الحسنه مهر ایران هم قدمی در راستای تحقق این حدیث است.

وی ادامه داد: در بخشی از جامعه اولویت برای ایثارگران تنها در حد شعار باقی مانده است؛ اما شما این موضوع را در بانک قرض الحسنه مهرایران عملیاتی کنید تا درصدی از منابع برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران اختصاص یابد.

عباسی با اشاره به حضور مردم رباط کریم در دفاع مقدس گفت: تخصیص منابع ویژه در همکاری متقابل، کمک می کند تا ایثارگران بتوانند در مدت کوتاه تر و با سرعت بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که این شعبه از شعبات موفق بانک قرض الحسنه مهرایران باشد و خدمت به مردم هم بالاترین چیزی است که در دین ما به آن اهمیت داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز