خبرگزاری کار ایران

دکتر اکبری در بازدید از روزنامه عصراقتصاد:

آگاهی بخشی رسانه ها و تلاش برای تنویر افکار عمومی شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۸۹

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از روزنامه عصر اقتصاد، آگاهی بخشی رسانه ها و تلاش برای تنویر افکار عمومی را شایسته تقدیر دانست و بر اهمیت فعالیت خبرنگاران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر اکبری، به مناسبت تبریک روز خبرنگار و به منظور تعامل و تقویت همکاری‌های رسانه‌ای با حضور در روزنامه عصر اقتصاد از بخش‌های مختلف آن بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت رسانه‌ای این مجموعه آشنا شد.

اکبری مدیرعامل بانک در این دیدار با همراهی سیف‌الله یزدانی مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد از تحریریه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... بازدید و از نزدیک با عملکرد مجموعه آشنا شد.

معرفی سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهر ایران و تشریح طرح های تسهیلاتی، بررسی ابعاد اجتماعی بانک در توانمندسازی نیازمندان و کمک به رفع آسیب های جامعه، توجه به تامین خرد مالی هزینه تولید و کارآفرینی و توضیح خدمات بانکداری الکترونیک، از موارد مطرح شده در این گفتگو بود.

همچنین بررسی وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، تحولات اقتصادی مرتبط با بسته جدید ارزی بانک مرکزی و دولت و ضرورت آمادگی بانک‌ها برای مواجهه با شرایط پیش رو، نقش و نحوه تعامل رسانه‌ها با بانک‌ها به منظور اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بانکی از جمله محورهایی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت و محبوبه رنجبر رییس و حمیدرضا صمدی معاون اداره کل روابط عمومی و بازاریابی در بازدید از روزنامه عصر اقتصاد، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران را همراهی نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز