خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار مازندران از اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران در این استان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۳۳

اسلامی، استاندار مازندران از اقدامات مطلوب و گامهای موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بانوان بد سرپرست و دختران خود سرپرست در این استان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اسلامی، استاندار مازندران طی نشست صمیمی با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اهدای لوح سپاس از خدمات بانک به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تجلیل کرد.

وی با حمایت از طرح های موثر این بانک در توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه به ویژه زنان سرپرست خانوار و بانوان بد سرپرست از تمامی سازمان ها و نهاد ها خواست تا با افتتاح حساب و انتقال بخشی از گردش مالی خود به شعب این بانک به هم افزایی برای افزایش خدمات قابل ارائه به نیازمندان کمک کنند.

در بخشی از متن این تقدیر آمده است:

"باعنایت به اهمیت و ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در جهت تحقق برنامه های هدفمند محرومیت زدایی دولت تدبیر و امید، بدینوسیله از همراهی جنابعالی و مجموعه همکاران شما در استان مازندران در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به منظور تسهیل گری، کارگشایی و مساعدت مالی به طبقات نیازمند «موضوع تفاهمنامه آن بانک با معاونت محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده» قدردانی می نمایم.

امید است؛ با تداوم این همراهی ها و همکاری ها گامی موثر در مسیر رفع مشکلات و موانع اقشار نیازمند و توسعه و شکوفایی اقتصادی و معیشتی خانواده های عزیز این سرزمین برداشته شود."

شایان ذکر است، این بانک با اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران تعداد ۳۳ هزار تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار یک هزار میلیارد ریال را به حمایت از زنان سرپرست خانواده اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز