خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی به دامپروران

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از دامپروران استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۹۲

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تفاهمنامه همکاری با بنیاد برکت به ۵۰۰ نفر از دامپروران استان خوزستان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی پرداخت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف رشد و گسترش چشم گیر کارآفرینی و اشتغال زایی، ایجاد فرصت های شغلی میان روستاییان و کمک به تامین مایحتاج ضروری جامعه ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به دامپروران استان خوزستان اختصاص داده است.

در این راستا، ۳۱ شهرستان استان خوزستان از تسهیلات قرض الحسنه دویست میلیون ریالی این بانک برای استفاده در زمینه های دامپروری استفاده می نمایند. این تسهیلات با نرخ کارمزد ۴ درصد برای رونق کسب و کار در مناطق محروم اعطاء می شود.

استان خوزستان با حدود ۶۴ هزار کیلومتر مربع وسعت، حدود ۴ درصد از کل مساحت کشور را به خود اختصاص داده است که از این حیث دهمین استان کشور محسوب می شود.

براساس آخرین تقسیم‌های کشوری، این استان دارای ۲۳ شهرستان است و یک سوم از آب های جاری کشور در این استان جریان دارد که از این امتیاز می توان به منظور سرمایه گذاری در امر کشاورزی و دامپروری استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز