خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ۲۴ سالگی تلفن همراه در ایران

همراه اول تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکان خود هدیه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۷۱

همراه اول به مناسبت ۲۴ سالگی تلفن همراه در ایران تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکان خود هدیه می‌دهد

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام همراه اول، این اپراتور به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تولد همراه اول، این اپراتور به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۷ سطح متفاوت بسته دیتای یک روزه از ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت  هدیه می‌دهد.

در این طرح که از ۱۹ مرداد تا پایان ۲۶ مرداد ۹۷ به مدت یک هفته اجرا می‌شود، برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری، پس از ثبت‌نام، یکی از ۷ بسته در نظر گرفته شده به صورت تصادفی فعال می‌شود و مشترک، تنها یک روز (از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ عصر) فرصت دارد از بسته دیتای هدیه خود استفاده کند.

همراه اولی‌ها می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲۴*۹۷* به‌صورت رایگان در این طرح ثبت‌نام کرده و از هدیه اپراتور اول که به‌صورت رندوم برای مشترکان فعال می‌شود، بهره‌مند شوند. هر زمان که کد دستوری توسط مشترک شماره‌گیری شود، بسته در اولین ۵ صبح پس از شماره‌گیری برای مشترک فعال می‌شود.

ثبت‌نام و دریافت این هدیه تنها برای یک بار فقط در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه امکان‌پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا پایان همان روز است. همچنین مشترکان همراه اول برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می‌توانند به پرتال همراه اول مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز