خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی ایلنا از خیابان فردوسی و منوچهری؛

هجوم دلالان برای فروش دلار 9 هزار تومانی در بازار آزاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۴۹

براساس دستور جدید بانک مرکزی صرافی‌ها پس از چند ماه ممنوعیت به خریدوفروش ارز خواهند پرداخت.برهمین اساس از صبح امروز سه شنبه، تعدادی از دلالان با هجوم به بازار به خرید و فروش دلار 9 هزار تومانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا از خیابان فردوسی، براساس دستور جدید بانک مرکزی صرافی‌ها پس از چند ماه ممنوعیت به خریدوفروش ارز خواهند پرداخت.برهمین اساس از صبح امروز سه‌شنبه، تعدادی از صرافان از همان اوایل روز اقدام به آماده کردن محل کسب خود کرده‌اند.

یکی از صرافان در گفت‌وگو با ایلنا با استقبال از امکان مجدد خریدوفروش ارز گفت: خرید و فروش ارز از طریق صرافان علاوه بر برطرف کردن نیاز مشتریان می‌تواند در شفاف‌سازی بازار کمک کند و از معامله خیابانی آن جلوگیری کند.باید پذیرفت صرافان نیاز جامعه هستند که در پوشش تقاضای مسافران، دانشجویان و بیماران بهتر از قاچاقچیان عمل می کنند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر هم صحبت های رییس جمهور و رییس جدید بانک مرکزی در بازار تاثیر مثبت داشته و قرار است در چند روز آینده کانون صرافان جلسه‌ای را در مورد فعالیت این صنف برگزار کند.

نکته قابل‌تامل بازار امروز، حضور تعدادی از دلالان از همان اوایل صبح در خیابان فردوسی بود. به‌طوری‌که نرخ هر دلار امریکا با کاهش در بازار در محدوده 9 هزار تومان تا 9 هزاروچهارصد تومان خریدوفروش می‌کردند. همچنین نرخ هر یورو نیز در محدوده 10 هزاروهفتصد تومان تا 11 هزار تومان مبادله می‌شد.

با توجه به شرایط بازار پیش‌بینی می‌شود که ورود صرافان به بازار ارز ونیز بسته جدید ارزی تاثیری مثبت در بازار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز