خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت خبر داد:

داخلی سازی10 میلیارد دلار از تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صمت

کد خبر : ۶۵۰۲۹۷

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی برای داخلی سازی 10 میلیارد دلاری تولیدات داخلی کشور خبر داد.

رضا رحمانی قائم مقام وزیرصنعت،معدن و تجارت در دیدار با انجمن های تخصصی صنفی کارفرمایی و صنعت آلومینیوم و صنایع وابسته با بیان این مطلب افزود: برنامه ما بر این خواهد بود که 10 میلیارد دلار از تولیدات کشور را داخلی سازی کنیم چراکه تحریم ها برای ما پایان دنیا نیست و شاید بتوان آن را بعنوان فرصتی دانست که موجب پیشرفت هرچه بیشتر برخی از کسب و کارها شود.

رحمانی با بیان اینکه  در برهه کنونی مهمترین اصل در بهبود وضعیت اقتصادی کشور همدلی و هم‌گام شدن تمام اجزاء تولید و سیاست گذاری است اظهار داشت: باید از همه پتانسیل ها در مسیر کم اثر کردن تحریم ها استفاده کرد و با همدلی بیشتر به فکر ایده پردازی و ارائه طرح هایی بود که تهدید را به فرصت تبدیل کند.

دکتر رحمانی همچنین حضور تشکل ها در تصمیم گیری ها را نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: انجمن ها اتاق فکر وزارت صنعت در حوزه های مختلف هستند و مشارکت حداکثری انجمن ها در تصمیم گیری ها، مصداق بارز سیاست های اقتصادی مقاومتی است.

در این نشست صمیمانه اعضاء انجمن تخصصی صنفی کارفرمائی ضمن بیان دیدگاه های خود راهکارهایی را برای بهبود وضعیت صنعت الومینیوم و صنایع وابسته کشور ارائه دادند و در پایان این دیدار پیشنهاد ها و راهکارهای این تشکل ها برای بررسی بیشتر به کمیته ها و بخش های ذیربط ارسال شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز