خبرگزاری کار ایران

امکانات جدید پات در الکامپ رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۵۸

ایران کیش دردومین روز نمایشگاه الکامپ، بخشی ازجدیدترین امکانات اپلیکیشن پرداختی پات را رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش دراین روز و در جمع خبرنگاران از امکان پرداخت مبتنی بر QR کد دراین اپلیکیشن خبرداد.

وی پیرامون تفاوت این ویژگی، با سایر اپلیکیشن های مشابه  گفت: ایران کیش برای  تمام پذیرنده های خود QR کد تعریف کرده است به این ترتیب مشتریانی  که اپلیکشین پات را برروی گوشی های خود نصب کرده اند می توانند از   QR کد  پذیرنده  برای پرداخت استفاده کنند. از سویی دیگر این امکان فراهم شده است تا  پس از پرداخت از طریق QR کد ، پوز پذیرنده رسید خرید را چاپ کرده و در اختیار مشتری قرار دهد، این امکانی است که باعث خواهد شد تا یک گام دیگر به سمت حذف کارت فیزیکی پیش رویم.

شهره آقا بابایی مدیر پروژه پات و قائم مقام فناوری اطلاعات ایران کیش هم  با نمایش نحوه کار این امکان برای خبرنگاران ، تا کید کرد از آن جا که برای تمام پذیرندگان برچسب  QR کد که نماد ترمینال و پوز پذیرنده است را تامین کرده ایم ، همه کسانی که می خواهند از پوز پذیرنده استفاده کنند ولی کارت بانکی ندارند ،  قادر خواهند بود از طریق اپلیکیشن پات و منوی پرداخت و کد خوان QR خرید مورد نظر خودشان را انجام دهند.

فرهاد وکیلیان معاون توسعه بازار ایران کیش نیز با بیان اینکه امکانات جدید دیگری نیز در اپلیکیشن پات فراهم گردیده است بیان کرد ازاین پس کاربران پات می توانند  مستقیما از طریق رجا خرید بلیت قطاررا بدون واسطه انجام دهند بدین شکل جلوی هزینه های بیشتر برای مشتری یا برخی  سو استفاده ها دراین زمینه گرفته می شود.

وکیلیان ادامه داد :خرید بلیت هواپیما نیز از طریق این اپلیکیشن با کمترین واسطه های ممکن صورت می گیردو مطمئن هستم این موضوع برای کاربران پات هم توجیه اقتصادی و هم توجیه فنی و زمانی دارد . این امکان از طریق منوی گردشگری پات فراهم شده است.

معاون توسعه بازار ایران کیش به  به امکان خرید هر نوع بیمه نامه که نیاز به مراجعه حضوری ندارد در اپلیکیشن پات خبر داد و اظهار داشت:این سرویس ازیک ماه پیش راه اندازی شده است و  پات انواع بیمه ها را با بهترین شرایط در اختیار کاربران قرارداده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز