خبرگزاری کار ایران

هشدار مهندس یزدی زاده دردیدار با بسیجیان شرکت:

خاکریز دشمن ؛ کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۷۵

به گزارش ایلنا، مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت در دیدار با فرمانده ، شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های 21 گانه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان طی سخنانی با تشریح وضعیت ذوب آهن و ضرورت حاکمیت تفکر جهادی و بسیجی در همه ی عرصه ها و تشبیه شرایط فعلی این شرکت با زمان جنگ تصریح نمود : همان طور که دفاع مقدس شرایط ویژه خود را داشت و پیروزی در آن دوران ، با همت جهادی و بسیجی ملت بزرگ ایران محقق گردید، هم اکنون شرایط ذوب آهن نیز همانند زمان جنگ است که باید با همه وجود و همدلی و سخت کوشی ، برای برون رفت از مشکلات تلاش نماییم.

وی گفت : ایمان، اراده ، ایثار و جان بر کف بودن از واژه های مقدسی است که ملت بزرگ ایران را در عرصه های مختلف پیروز نمود و هم اکنون نیز دشمن با همه توان به میدان آمده و صنعت و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است.

مدیرعامل شرکت ادامه داد : با توجه به نقش مهم ذوب آهن اصفهان در عرصه های اقتصادی و تولیدی کشور ، دشمن برای این مجتمع بزرگ صنعتی نقشه دارد و روز به روز شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد.

مهندس یزدی زاده گفت : کارکنان سخت کوش شرکت با تلاش و همت جهادی نباید اجازه دهند دشمن در ذوب آهن خاکریز ایجاد کند و خاکریز و هدف دشمن در این مجموعه بزرگ اقتصادی کاهش تولید ، افزایش هزینه و بی تفاوتی کارکنان است  .

وی یکی از دلایل مهم وجود مشکلات دراین شرکت را ناشی از عدم استفاده و بهره گیری از همه توانمندی ها دانست و گفت : در این شرایط حساس ضروری است که با بهره گیری صحیح از منابع و توانمندی ها و حاکمیت واقعی تفکر بسیجی ، در جهت رشد و اعتلای شرکت تلاش نماییم.

مدیرعامل شرکت گفت : در صورتی که همدلی و روحیه جهادی در کارکنان باشد ، دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد : ذوب آهن توانمندی ها و قابلیت های زیادی را برای تحول عظیم دارد و باید بستر های لازم در این زمینه فراهم شود.

ضرورت احیاء تعلق خاطر به سازمان

مدیرعامل شرکت در ادامه اهمیت و نقش تعلق خاطر کارکنان را یاد آور شد و گفت : احساس تعلق خاطر سازمانی بخش جدا نشدنی سازمان است که باید دوباره در بین کارکنان نهادینه شود.

 

شرایط فعلی ذوب آهن و راه های نجات آن

مهندس یزدی زاده راهکارهای لازم برای نجات ذوب آهن در شرایط فعلی را بدین شرح مطرح کرد :

* تثبیت تامین آب مورد نیاز در ذوب آهن ، از جمله اولویت های اصلی است که خوشبختانه با تلاش و پیگیری های بعمل آمده هم اکنون در شرایط نسبی پایدار قرار گرفته ایم .

* تامین مواد اولیه نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، اما متاسفانه این شرکت در این زمینه ورود جدی نداشته و همیشه باید با چانه زنی ، این گونه امور را پیگیری نماید. پس ضروری ست که در بخش مواد اولیه مانند زغال سنگ و سنگ آهن نیز پایداری لازم حاصل شود.  

* همچنین موضوع سرمایه در گردش از جمله چالش های مهم دیگر ذوب آهن است که انجام آن برای تامین مواد اولیه بسیار ضرورت دارد .  هم اکنون این طرح نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : به برکت خون شهدا و روحیه ایثارگری و بسیجی حاکم در شرکت در خصوص سه موضوع استراتژیک مذکور برنامه ریزی لازم بعمل آمده است.

مدیرعامل شرکت نهادینه نمودن اعتقادات در عمل و رفتار را عامل مهمی برای جلوگیری از آسیب ها دانست و تاکید نمود : نهادینه نمودن اخلاق و تقوا از نشانه های حاکمیت و روحیه بسیجی است و این اصل مهمی است که باید در همه زمینه ها در ذوب آهن گسترش پیدا کند.

وی اظهار امیدواری نمود که بتوانیم با بهره گیری از اخلاق ، تقوا و روحیه ایثارگری و بسیجی ، آن چیزی را که در شان ذوب آهن اصفهان است محقق گردد.

مهندس یزدی زاده در پایان با اشاره به توانمندی های بسیجیان شرکت در زمینه های علمی و تخصصی و ضرورت بهره گیری مناسب از این توانمندی ها ، پیشنهاد تشکیل "بسیج خودکفایی" در شرکت را مطرح نمود و گفت : با شکل گیری این بخش می توان بر اساس برنامه ریزی مناسب از همه توانمندی ها در جهت رشد و اعتلای شرکت بهره گرفت. وی همچنین بر فعال شدن نظام پیشنهادات تاکید نمود.

گفتنی است که در دیدار صمیمانه بسیجیان شرکت با مهندس یزدی زاده ، سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گزارشی از اهم دستاوردها و خدمات بسیج ذوب آهن در عرصه های فرهنگی، تولیدی و مسئولیت های اجتماعی ارائه نمود. همچنین چند تن از فرماندهان رده های مختلف بسیج به نمایندگی از سایرین ، گوشه هایی از فعالیت ها و نقش همکاران بسیجی را در خط تولید  و... مطرح نموده و بر تشکیل" اتاق فکر" ویژه متخصصین بسیجی تاکید کردند .

شایان ذکر است در پایان این دیدار لباس و چفیه مقدس بسیج و کارت عضویت فعال افتخاری بسیج به مدیرعامل شرکت اهداء شد. ضمن اینکه حمید حیدری ورزشکار بسیجی ذوب آهنی و  قهرمان مسابقات جهانی پاورلیفتینگ ازبکستان ، مدال طلای خود را به مهندس یزدی زاده تقدیم نمود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز