خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۷۰

به گزارش ایلنا، در جلسه شورای معاونین ذوب آهن اصفهان که با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین شرکت سه شنبه 12 تیرماه 97 برگزار شد ، مهندس میر مسعود میر حسینی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل شرکت ، مهندس مهرداد تولائیان به عنوان سرپرست حوزه معاونت بهره برداری ، مهندس محسنی به عنوان سرپرست حوزه معاونت خرید ، احمد سلیمی به عنوان سرپرست حوزه معاونت مالی و اقتصادی شرکت ، مهندس مهدی نصر با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت پشتیبانی و ساخت و مهندس حسن ضیاء به عنوان مشاور فنی مدیرعامل در امور تولید منصوب شدند . همچنین با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت از  مهندس اردشیر افضلی ، مهندس ایرج رخصتی ،  سعید امید قائمی و مهندس حسن ضیاء معاونین سابق حوزه های مذکور تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است مهندس افضلی معاون سابق بهره برداری شرکت به افتخار بازنشستگی نائل آمد .

مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت در خصوص انتصابات جدید گفت : با توجه به مسئولیت اینجانب و ضرورت تحقق اهداف شرکت و منافع سهامداران ، این تغییرات جهت رشد و تعالی شرکت صورت گرفت و همگی باید با همدلی و همچون یک تیم منسجم عمل کنیم  .

وی افزود : مدیران ذوب آهن ، توانمند ، پاکدست و بسیار فعال هستند اما ضرورت دارد که با جابه جایی سمت ها ، از حداکثر توان آنها بهره مند شد ؛ همانند یک تیم ورزشی که با جابه جایی بازیکنان خود بر اساس نظر سرمربی ، تلاش می کند به هدف نزدیک شود . در این راستا ، مدیرانی که تودیع شدند ، در بخش های دیگر فعالیت می کنند و از توان آنها بهره گرفته می شود.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان یک خانواده است و در این خانواده هم اعضاء در ایجاد آسایش برای یکدیگر سهیم و مسئول می باشند .

مهندس یزدی زاده تصریح کرد : هم اکنون در شرایط خاصی هستیم و فشارهای اقتصادی و تحریم ها آزار دهنده است لذا باید همانند دوران دفاع مقدس ، جهاد گونه عمل کنیم .

توسعه روابط بیرونی ، اعتماد سازی و توسعه برند از جمله اولویت های اصلی هستند

مدیرعامل شرکت ، توسعه روابط بیرونی ، اعتماد سازی و توسعه برند را از جمله اولویت های اصلی بیرونی دانست و گفت : هدف ما اجرای بودجه است و البته نگاه به آینده هم باید داشته باشیم . در این راستا افزایش 10 درصدی در تولید مدنظر است و رسیدن به ظرفیت تولید و ظرفیت بهبود یافته تولید در گام های بعدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز