خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۱۷

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشمی حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این مطلب گفت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالای کشور ، از اول مرداد ماه (امروز) طرح بیمه تکمیلی برای ۹۰۰ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی می‌شود.

بر اساس این گزارش رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

این گزارش حاکی است مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانکی راننده» و «مشخصات شناسنامه ای همسر (کارت ملی و شناسنامه)» می‌باشد.

بر مبنای این گزارش بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز