خبرگزاری کار ایران

گام دیگر فولاد هرمزگان برای دستیابی به ظرفیت اسمی:

دستیابی به رکوردهای تولید در شرکت فولاد هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۰۶

کارکنان شرکت فولاد هرمزگان در خردادماه سال جاری توانستند به دو رکورد تولید آهن اسفنجی و فولادخام دست یابند.

به گزارش ایلنا، معاون بهره برداری فولاد هرمزگان ضمن اعلام این خبر گفت: در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدول A به ۸۰ هزار و ۸۲۹ تن و در مجموع دو مدول به ۱۵۸ هزار و ۲۴۱ تن رسید.

محمدجعفر پارسی رکورد قبلی مدول A را مربوط به اردیبهشت ماه سال قبل و به میزان ۷۶ هزار و ۲۱۵ تن و تولید مجموع دو مدول را ۱۵۱ هزار و ۶۳۸ تن اعلام کرد.

وی در خصوص دستاورد کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته گری مداوم این شرکت تصریح کرد: دستیابی به رکورد تولید تختال در خردادماه یکی دیگر از گامهای مؤثر تلاشگران این شرکت برای بهبود مستمر و رسیدن به ظرفیت اسمی فولاد هرمزگان بود که با تولید ۱۳۵ هزار و ۶۹۹ تن فولاد خام به دست آمد.

پارسی در همین خصوص گفت: رکورد قبلی تولید تختال در فولاد هرمزگان مربوط به فروردین ماه سال جاری و به میزان ۱۳۵ هزار و ۱۵۰ تن بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان خطوط تولید، پشتیبانی و ستادی فولاد هرمزگان اظهار امیدواری کرد در ادامۀ این موفقیت ها، تا پایان سال جاری دستیابی به اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت محقق گردد.

لازم ذکر است شرکت فولاد هرمزگان، زیر مجموعه مجتمع فولاد مبارکه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز