خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

مخالفت تنظیم بازار با افزایش قیمت لبنیات کذب محض است/ قیمت شیر خام تا 1700 تومان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۴۲

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: مصوبه قیمت شیر خام مربوط به 5 تیر است و در جلسه هفته گذشته اصلا حرفی از شیر و لبنیات نبود.

سید احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص اخبار منتشر شده در مورد تصمیم ستاد تنظیم بازار بر عدم افزایش قیمت شیر خام اظهار کرد: در جلسه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، قیمت مصوب شیرخام در دستور کار این ستاد نبود و هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشد.

وی افزود: قیمت شیرخام و لبنیات در دستور کار 5 تیرماه این ستاد بود که مقرر شد قیمت شیرخام و لبنیات 10 درصد افزایش یابد و قیمت 1570 تومان در ابتدا برای شیر خام پیشنهاد شد که وزیر جهاد کشاورزی آن را نپذیرفت و در حال مذاکره با وزیر صنعت و معدن هستیم تا این قیمت را بیشتر افزایش دهیم.

مقدسی در رابطه با دلیل وزیر جهاد کشاورزی برای مخالفت با قیمت 1570 تومانی برای شیر خام خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی با این قیمت مخالف بود و دلیل ایشان بالاتر بودن قیمت شیر در کارخانجات بود. طبق نظر حجتی قیمت شیرخام بیشتر از 1570 تومان خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران jصریح کرد: مصوبه قیمت شیر خام مربوط به 5 تیر است و در جلسه هفته گذشته اصلا حرفی از شیر و لبنیات نبود. این موضوع از پایه کذب محض است. قیمت 1570 تومان با مخالفت مواجه شد اما تصمیم بر افزایش تا 1700 تومان است که قیمت باقی لبنیات را هم افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز