خبرگزاری کار ایران

رشد نرخ دلار و کاهش قیمت پوند و یورو

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۷۵۲

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۹ ارز از جمله دلار نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۱۸ ارز همانند یورو و پوند کاهش یافت و نرخ ۲ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش ایلنا؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه) با ۳۰۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴۳ هزار و ۵۰۰ ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۴۷۸ ریال کاهش نسبت به روز سه شنبه ۵۷ هزار و ۳۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۱ ریال افت در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۶۹۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۴۶۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۹۱۹ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۳۳۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۰۲ ریال، روپیه هند ۶۳۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۸۴۵ ریال، دینار کویت ۱۴۳ هزار و ۵۹۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۵ هزار و ۷۶۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۰۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۵۴۳ ریال، ریال عمان ۱۱۳ هزار و ۱۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۹۴۴ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۷۸ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۵۶ ریال، روبل روسیه ۶۹۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۹۵۱ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۶۵۱ ریال، لیر سوریه ۸۵ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۱۲۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۶۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۵ هزار و ۶۹۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۸۴۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۰۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۵۷۵ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۹ هزار و ۵۰۶ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۵۳۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۹۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۰ هزار و ۵۵۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۷۲۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۵۵۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۵۹۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۹۹۵ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۵۶۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۱۸ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۳۵۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز