خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

تجربه اخلاق حرفه‌ای در لیگ ستارگان بورس

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۸۸

شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی لیگ ستارگان بورس گفت: فرهنگ سازی و آموزش همواره یکی از اهداف اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار است و از طریق رسانه ها، آثار صوتی و تصویری، مسولیت های اجتماعی، مسابقاتی همچون لیگ ستارگان بورس و سلسه جشنواره های بورس و رسانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار  همراه با یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، از دومین دوره لیگ ستارگان بورس بازدید کرد.

شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی لیگ ستارگان بورس گفت: فرهنگ سازی و آموزش همواره یکی از اهداف اصلی سازمان بورس و اوراق بهادار است و از طریق رسانه ها، آثار صوتی و تصویری، مسولیت های اجتماعی، مسابقاتی همچون لیگ ستارگان بورس و سلسه جشنواره های بورس و رسانه ادامه خواهد داشت.

دبیر شورایعالی بورس با اشاره به اینکه لیگ ستارگان بورس، دانشگاه عملی بازار سرمایه است، ابراز داشت: دانشجویان حاضر در این رویداد سفیران بازار سرمایه هستند و به طور قطع پس از پایان این رقابت، شاهد حضور موفق آن ها در محیط کسب و کار خواهیم بود.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دانشگاه و آموزش سازماندهی شده، تنها تئوری‌ها و مباحث علمی را به دانشجویان ارایه می دهد، خاطرنشان کرد: اخلاق بازار سرمایه، قوانین و رویه ها، تجربه و اقدامات عملی، تنها از طریق چنین رویدادهایی در دسترس جامعه نخبه دانشگاهی کشور قرار می گیرد.

دکتر محمدی با اشاره به آثار مثبت دوره گذشته این رویداد، تصریح کرد: یکی از اهداف این رویداد، تربیت سفیران بازار سرمایه از بطن دانشگاه است که به طور جد پیگیری می شود و این نوید را به دانشجویان می دهیم که اگر از هوش مالی خوبی برخوردار باشند بتوانند از طریق بازار سرمایه کسب درآمد کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان ابراز امیدواری کرد: این رویداد جذاب بازار سرمایه زمینه آشنایی نخبگان جامعه با راه و روش صحیح سرمایه گذاری در بخش واقعی اقتصاد را فراهم کند و معتقدم لیگ ستارگان بورس یکی از بهترین اقدامات اخیر در راستای آموزش و فرهنگ سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز