خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۰۲۷

مجمع عمومی عادی سالانه پتروشیمی جم با حضور 99 درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آنها ، اعضای هیأت مدیره، بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و نماینده سازمان حسابرسی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، پیرو  آگهی دعوت مورخ یازدهم تیر ماه 97 مندرج در روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام)  بمنظور بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد صورتهای مالی و عملکرد سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ماه 96 در روز پنج شنیه. مورخ 97/4/21 رأس ساعت 10:00 صبح در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیک با حضور 99 درصد صاحبان سهام و یا نمایندگان قانونی آنها ، اعضای هیأت مدیره، بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و  نماینده سازمان حسابرسی تشکیل گردید.

ابتدا در اجرای مفاد ماده 101 اصلاحیه قانون تجارت و ماده 24 اساسنامه شرکت نسبت به انتخاب اعضا هیات رئیسه مجمع اخذ رای بعمل آمد و در نتیجه اشخاص مشروحه ذیل انتخاب گردیدند:

1. آقای نجات امینی  بعنوان رئیس مجمع

2.  آقای احمد جاویدی قریچه  بعنوان ناظر مجمع

3. آقای حمید دیانت پی بعنوان ناظر مجمع

4. آقای سید حسین میرافضلی بعنوان دبیر مجمع

پس از قرائت دستور جلسه، مجمع وارد دستور جلسه گردید. ابتدا گزارش هیأت مدیره در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورتهای مالی سال مالی منتهی به 96 قرائت و مجمع پس از بحث و بررسی و انجام مذاکرات لازم در رابطه با گزارشات مذکور و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع تصمیمات زیر را به اتفاق آراء اتخاذ نمود :

۱- صورتهای مالی مشتمل بر ترازنامه 96/12/29 و صورتحساب سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد مربوط به سال مالی منتهی 96/12/29 شرکت به تصویب رسید.

2- مقرر گردید از سود قابل تخصیص مبلغ 15.360میلیارد ریال ( به ازای هر سهم مبلغ 1600 ریال ) بین سهامداران تقسیم و طی مهلت مقرر در قانون تجارت در وجه سهامداران پرداخت و الباقی بحساب سود انباشته پایان دوره منظور گردد.

3- کلیه معاملات مشمول مفاد ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت به شرح مندرج در  بند 14 گزارش بازرس قانونی و یادداشت شماره 32 همراه صورت های مالی که به تایید هیأت مدیره رسیده با تأکید بر رعایت مفاد قانون تجارت و اساسنامه شرکت مورد تنفیذ مجمع قرار گرفت.

4- "سازمان حسابرسی" بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی (اصلی و علی البدل) شرکت برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ماه 1397 انتخاب گردید.

5- روزنامه های کثیرالانتشار " اطلاعات " جهت نشر آگهی های شرکت تعیین گردید.

6- مجمع به آقای سید حسین میرافضلی وکالت با حق توکیل به غیر داد تا نسبت به ثبت این صورتجلسه در اداره ثبت شرکتها و امضاء ذیل اسناد و دفاتر ثبتی اقدام نماید.

جلسه ساعت 13:30 خاتمه یافت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز