خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

ظرفیت تولید فولاد مبارکه به ۲۵ میلیون تن خواهد رسید/صادرات فولاد باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۶۵

شریعتمداری گفت: صنعت فولاد کشور برای دستیابی به ظرفیت تولید ۵۵ میلیون تن تا افق ۱۴۰۴ به ۸ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری نیاز دارد و توان جذب سرمایه‌گذار برای این میزان سرمایه‌گذاری را داراست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین گشایش طرح‌های توسعه مجتمع فولاد سبا ، گفت: از ظرفیت تولید ۵۵ تن فولاد در افق ۱۴۰۴ حدود ۲۵ میلیون تن برای گروه فولاد مبارکه در نظر گرفته شده است و این شرکت توان این افزایش ظرفیت را دارد. البته برای تحقق این هدف باید صادرات فولاد افزایش یابد.

وزیر صنعت عنوان کرد: فولاد مبارکه در طرح‌های افتتاح شده اقدامات بسیار خوبی برای کاهش مصرف آب انجام داده است.

وی ادامه داد: دکتر سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه، از مدیران توانمند صنعت فولاد کشور است و این شرکت با این توان مدیریتی بالا و نیروهای متخصص زبده، توان انجام  کارهای بزرگ را دارد که نمونه آن را در فولاد سبا مشاهده می‌کنیم.

شریعتمداری افزود: گروه فولاد مبارکه، مجتمعی از سنگ تا رنگ است و در طول سال‌های گذشته زنجیره تولید خود را تکمیل کرده است. از این رو گستره تولیدات این شرکت کاملا متنوع است.

وی اظهار داشت: صنعت فولاد کشور برای دستیابی به ظرفیت تولید ۵۵ میلیون تن تا افق ۱۴۰۴ به ۸ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری نیاز دارد و توان جذب سرمایه‌گذار برای این میزان سرمایه‌گذاری را داراست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز