خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن اصفهان با ریل ملی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

کد خبر : ۶۳۸۹۶۰

ذوب آهن اصفهان که 24 خردادماه سال جاری ، اولین محموله ریل را به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل داد و به جرگه معدود شرکت های تولید کننده این کالای استراتژیک در جهان پیوست ، برای معرفی کامل تر این محصول در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته حضوری فعال داشت .

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که از 29 خرداد الی 1تیر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد ، ذوب آهن به عنوان اولین و بزرگترین مجتمع فولادی تولید کننده ریل در خاورمیانه با برپایی غرفه ای در سالن شماره 7 ، پذیرای بازدید کنندگان بود .

 مسئولین وکارشناسان مرتبط این شرکت از حوزه های فروش و بازاریابی ، امور فنی بهره برداری،کیفیت و روابط عمومی پاسخگوی بازدید کنندگان و کارشناسان داخلی و خارجی در خصوص آخرین دستاوردها  و محصولات این مجتمع عظیم صنعتی به ویژه محصول استراتژیک ریل بودند .

سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یکی از میهمانان ویژه غرفه ذوب آهن اصهفان بود که با توضیحات کارشناسان این شرکت ، در جریان روند تولید ریل ملی و ویژگیهای اختصاصی این محصول قرار گرفت .

شایان ذکر است این نمایشگاه 29 خرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع، معاون فناوری رییس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات آغاز به کار کرد.

دراین نمایشگاه بین المللی صدها شرکت داخلی و خارجی از کشورهای سوئد ، سویس ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، بلژیک ، ترکیه، هند ، روسیه ، چین و اسپانیا ، جدیدترین پیشرفت های خود در مهندسی راه آهن و صنعت حمل و نقل ریلی در حوزه های تولید ریل و انوع واگن را در معرض نمایش و دید مخاطبین قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز