خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات، پروژه های ارتباطی شهرستان اردستان را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۴۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (چهارشنبه) ۳۷ پروژه ارتباطی شهرستان اردستان در استان اصفهان را با اعتباری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با سفر امروز‌ (چهارشنبه) محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان اردستان که در آستانه سالروز حادثه هفتم تیرماه و بزرگداشت شهید بهشتی و دیگر شهدای حزب جمهوری اسلامی صورت گرفت، ۳۷ پروژه ارتباطی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷.۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

اجرای طرح فیبر نوری، ترانسمیشن، توسعه دیتا، اجرای سایت BTS و سایت نسل ۴.۵ تلفن همراه از پروژه هایی بود که توسط شرکت مخابرات و همراه اول در سطح روستاها و مناطق شهرستان اردستان راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، استان اصفهان با دایری ۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تلفن ثابت، دارای ضریب نفوذ ۴۸.۴۶ درصدی است و بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک تلفن همراه دارد.

همچنین ۸۵ درصد روستاهای این استان دارای ارتباط است که ۸۹۱ روستا به اینترنت پرسرعت ثابت مجهز شده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه‌های این سفر با جوانان شهرستان اردستان دیدار و گفتگو و سپس در جمع مردم این شهرستان در مسجد جامع تاریخی این شهر سخنرانی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز