خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین است/پیشنهاد احیای کارت سوخت را مطرح کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۶۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشنهاد کردیم برای مدیریت بهتر مصرف سوخت، کارت سوخت با رفع اشکالات و نواقص احیا شود و مردم بدون نگرانی به بنزین دسترسی داشته باشند.

محمد خدا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت بنزین به دلیل کاهش واردات اظهار داشت: در مجلس موضوع افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه مطرح نشده است و بنده به عنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه تا این لحظه خبری بنا بر افزایش قیمت بنزین از سوی دولت دریافت نکرده‌ام.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و انرژی با وزیر نفت و رئیس سازمان برنامه و بودجه که روز سه شنبه هفته جاری برگزار شد پیشنهاد احیای کارت سوخت را با توجه به اینکه زیرساخت قبلا آماده شده مطرح کردیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: ما در این جلسه پیشنهاد کردیم برای مدیریت بهتر مصرف سوخت، کارت سوخت با رفع اشکالات و نواقص احیا شود و مردم بدون نگرانی به بنزین دسترسی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته احیای کارت سوخت به معنای دو نرخی و یا سهمیه بندی کردن بنزین نیست فقط به این خاطر است که مردم اطمینان داشته باشند که بنزین را دریافت می‌کنند ضمن اینکه مصرف نیز مدیریت می‌شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: دولت قبلا و در بودجه 97 پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را داده و مجلس بطور کلی با آن مخالفت کرده بود و اگر دوباره از جانب دولت مطرح شود مجلس باز هم مخالفت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز