خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه:

بازاریان مشکلات‌شان را از راه مدنی پیگیری می‌کنند/ اعتصاب نکرده‌ایم/ دریافت‌کنندگان ارز دولتی پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۵۸

فریدون نصیری گفت: مشکلی حل نشده اما اعتصابی هم وجود ندارد و بازار در حالت عادی به سر می‌برد.

فریدون نصیری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به لزوم اعلام اسامی شرکت‌های واردکننده تجهیزات با ارز 4200 تومانی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: شفاف سازی در این زمینه به نفع جامعه است و شرکت‌هایی که با ارز دولتی جنس وارد می‌کنند باید در این زمینه پاسخگو باشند و باید براساس آن ارز قیمت گذاری کرده و اجناس را بفروشند.

وی در رابطه با اعتصاب دوروزه بازار تصریح کرد: مشکلی حل نشده اما اعتصابی هم وجود ندارد و بازار در حالت عادی به سر می‌برد. بازار شوش که محل فروش محصولات اتحادیه ما است، امروز مشغول به کار هستند و از اعتصاب خبری نیست.

نصیری اذعان داشت: مشکل از خارج از بازار شروع شد و گروهی از بیرون بازار وارد شدند و جو را متشنج کردند. مغازه ها برای حفظ امنیت تعطیل کردند و مجبور به بستن شدند. مشکلات زیادی داریم اما پیگیری مشکل از راه‌های مدنی مد نظر بازاریان است و اعتصاب را راه حل مناسبی نمی‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز