خبرگزاری کار ایران

از روز چهارشنبه انجام می‌شود؛

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی دو سالانه صنعت برق در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۴۷

شرکت‌‌‌ها، تولیدکنندگان، صنعتگران و صاحبان صنایع حوزه صنعت برق از استان‌‌‌های مختلف و همچنین نمایندگان شرکت‌‌‌های خارجی، چهارشنبه این هفته در نهمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی دو سالانه صنعت برق که در محل نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌المللی اصفهان برگزار می‌‌‌‌شود، گردهم می‌‌‌‌آیند و نوین‌‌‌‌ترین تجهیزات، صنایع، قطعات و خدمات مختلف صنعت برق را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌‌‌‌دهند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که با نظارت وزارت نیرو برگزار می‌‌‌‌‌شود، بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

همچنین شرکت‌‌‌‌های تابع وزارت نیرو، شرکت‌‌‌‌های برق منطقه‌‌‌‌ای و شرکت‌‌‌‌های توزیع شهر بزرگ و صنعتی اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. این نمایشگاه از تاریخ ۶ تا ۹ تیرماه در محل نمایشگاه‌‌‌‌های بین‌‌‌‌‌المللی اصفهان برگزار می‌‌‌شود.

علی شالباف، مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌‌‌‌‌المللی دوسالانه صنعت برق به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌‌‌‌‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی دوسالانه صنعت برق ایران است.

وی افزود: برنامه‌‌‌‌‌ریزی برای بازدید هیئتاهای تجاری و بازرگانی، برگزاری چند کارگاه علمی و تخصصی و حضور تعدادی از مقامات کشوری، برخی از برنامه‌‌‌‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی دوسالانه صنعت برق استقبال از نمایشگاه امسال را بسیار خوب عنوان کرد و اظهار داشت: این استقبال نشاندهنده اهمیت این نمایشگاه و جایگاه این صنعت است.

شالباف ادامه داد: نهممین نمایشگاه بین‌‌‌‌المللی دوسالانه صنعت برق در مساحتی بالغ بر ده هزار مترمربع فضای سرپوشیده و هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی برگزار می‌‌‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی دوسالانه صنعت برق از ششم تا نهم تیرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌‌‌های بین‌‌‌المللی اصفهان آماده بازدید شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز