خبرگزاری کار ایران

صادرات تراورس ایرانی به کشورهای حوزه CIS و خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۸۸۲

مدیر یک شرکت تولیدکننده تجهیزات ریلی با اشاره به امکان صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور گفت: در حال رایزنی برای صادرات تراورس ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس و CIS هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، آرش میرابیان در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی با اشاره به توان تولید داخل و امکان رقابت محصولات داخلی با مشابه آن در خارج از کشور اظهار داشت: محصولات ایرانی در حوزه صنعت ریلی هم توانسته‌اند گواهی‌نامه‌های بین المللی را دریافت کنند و اخیرا تراورس شرکت بریس توانسته است از دانشگاه مونیخ برای تولید تراورس‌ها با بار محوری ۲۵ تا ۳۰ تن و مسافری ۳۰۰ کیلومتر در ساعت گواهینامه انطباق محصول با استانداردهای اروپایی را دریافت کند.

وی با اشاره به مذاکرات با کشورهای خلیج فارس مانند عمان و کشورهای حوزه CIS برای صادرات تراور گفت: امکان صادارت محصولات صنعت ریلی و تراورس‌ها وجود دارد چرا که تراورس‌ها با استانداردهای روز اروپا در ایران تولید می‌شود و در بخش قیمت هم با مشابه محصولات اروپایی رقابت پذیر است.

قائم مقام شرکت بریس با اشاره به مزایای استفاده از محصولات صنعت ریلی تولید داخل گفت: مهمترین موضوع در استفاده از ظرفیت‌های داخلی بحث صرفه‌جویی در خروج ارز از کشور و بحث ارزآوری در صادرات آن است.

وی ادامه داد: در حالی که با استفاده از تولیدات داخل می‌توانیم صرفه‌جویی‌های قابل توجهی در بخش ارزی داشته باشیم همچنین با صادرات آن می‌توانیم به ذخایر ارزی کشور کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در حال حاضر به دلیل مشکلات با ۵۰ درصد ظرفیت تولید مشغول به کار هستیم گفت: برای استفاده از تمام ظرفیت‌ خط تولید به دنبال بازارهای صادراتی هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات در بخش بازاریابی و عرضه محصول نرخ‌گذاری است که برای نفوذ تولیدات داخل به بازارهای بین المللی باید در بخش قیمت منعطف عمل کنیم و به عنوان یک شرکت دانش بنیان سعی کردیم در عین افزایش کیفیت قیمت را کاهش دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز