خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

مجوزهای کسب و کار برای استارتاپ‌ها در حوزه گردشگری کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۴۹۴

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران گفت: از این به بعد استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed نداشته باشند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب و کارها نخواهد داشت.

حسین سلاح ورزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص کاهش مجوزها و تسهیل فعالیت استار تاپ‌ها در فضای مجازی گفت: پس از پیگیری‌هایی که سازمان ملی کارآفرینان داشت سرانجام هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار تصویب کرد که از این به بعد استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری نیازی به اخذ مجوز Tnamed  نداشته باشند و سازمان میراث فرهنگی نیز با استناد به سامانه مذکور دیگر الزامی برای استفاده از این نماد برای این کسب و کارها نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای فعالین خدمات گردشگری در فضای مجازی و استارتاپ‌های مرتبط تنها اخذ پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی کفایت می‌کند.

سلاح ورزی تصریح کرد: مجوز بند ب که مبنای مصوبه سال 1380 هیات وزیران است شامل فروشندگان خدمات این دفاتر در فضای مجازی نخواهد بود و همان جواز از اتحادیه برای فعالین این حوزه کافی است.

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران در پایان تصریح کرد: حذف این بند تاثیر قابل توجهی برای بهبود فضای کسب و کارهای اینترنتی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز