خبرگزاری کار ایران

نقشه راه پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچگی دارایی در صنعت نفت تهیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۷۴

مدیریت یکپارچگی دارایی روش مورد استفاده شرکت‌های نفتی پیش رو در دنیا به منظور اطمینان از تولید پایدار، ایمن، پربازده و با حفظ محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد راعی در نشست خبری اولین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها در نفت و گاز (ساحل و فراساحل) اظهار داشت: مدیریت یکپارچگی دارایی روش مورد استفاده شرکت‌های نفتی پیش رو در دنیا به منظور اطمینان از تولید پایدار، ایمن، پربازده و با حفظ محیط زیست است. با استفاده از این روش توقف بدون برنامه در تولید به حداقل می‌رسد و از دارایی مخزن، چاه‌ها و تاسیسات صنعت نفت بهتر صیانت می‌شود.

 دبیر کنفرانس با اشاره به اهداف کنفرانس تصریح کرد: بسترسازی برای تهیه نقشه راه پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچگی دارایی در صنعت نفت و گاز کشور، کمک به همسو کردن تمام توانمندی‌های داخلی و خارجی برای ارتقای صیانت از سرمایه ملی در صنعت نفت، شناسایی بهترین تجربیات و مرز دانش و فناوری در این زمینه، فراهم کردن زمینه شناسایی شرکت های برتر، پیشنهاد روش سازماندهی مدیریت دارایی در لایه‌های مهندسی، خدماتی، تامین کالا و اجرا و ارائه روش‌های سازماندهی و مدیریت تعمیرات پیشگیرانه از جمله اهداف کنفرانس است.

این کنفرانس چهار و پنجم تیرماه با حضور برخی مقامات نفتی ایران از جمله معاون وزیر نفت، مدیران شرکت‌ها و 12 سخنران از کشورهای  انگلستان، آفریقای جنوبی، فرانسه، هلند، کانادا و مالزی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز