خبرگزاری کار ایران

خرید تضمینی ۱ میلیون و ۶۳۵ هزار تن گندم از کشاورزان/ ۱۱۰۰ میلیارد تومان به گندمکاران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۲۵۵

سخنگوی دولت گفت: تا ۶ خرداد ماه امسال یک میلیون و ۶۳۵ هزار تن گندم به مبلغ هر کیلو ۱۳۰۰ تومان که در واقع برای دولت ۱۴۰۰ تومان در هر کیلو تمام می شود، خریداری شده است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس گزارشی که از وزارت صمت دریافت شده، از اول فروردین تا تاریخ ۶ خرداد ماه بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۷۴ میلیون دلار برای ۱۸۲ هزار و ۲۱۶ قلم کالا ثبت سفارش صورت گرفته است. او همچنین اضافه کرد: از ۲۲ فروردین ماه و همزمان با اولین روز اجرای سیاست های ارزی برای ۷۱ هزار و ۹۰۳ قلم کالا بالغ بر ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون دلار ثبت سفارش صورت گرفته است.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در حال اجرا است، گفت: تا ۶ خرداد یک میلیون ۶۳۵ هزار تن گندم به مبلغ هر کیلو ۱۳۰۰ تومان که در واقع برای دولت ۱۴۰۰ تومان در هر کیلو تمام می شود خریداری شده است. ارزش گندم خریداری شده بالغ بر ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان است. از این رقم تا تاریخ ۶ خرداد ۱۱۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است و هزار و ۷۰ میلیارد تومان دیگر باقی مانده است که ظرف چند ماه آینده پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز