خبرگزاری کار ایران

افزایش سرمایه ۳۱۳۹ میلیارد ریالی بورس در اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۹۷۵

بالغ بر ۳هزار و ۱۳۹میلیارد ریال افزایش سرمایه در اردیبشهت امسال در بورس اوراق بهادار انجام شده است.

به گزارش ایلنا؛ در اردیبهشت ماه امسال ۳ هزار و ۱۳۹میلیارد و ۳۴۹میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۴۰۸میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از طریق جایزه و ۲هزار و ۷۳۰میلیارد و ۶۴۹میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در نخستین ماه نخستین فصل امسال نیز ۹ هزار و ۹۶۸میلیارد و ۳۸۹میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان یک هزار و ۹۷۱میلیارد و ۱۵۱میلیون ریال از طریق جایزه و ۷هزار و ۹۹۷میلیارد و ۲۳۸میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

این در حالی است که از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت، در مدت دو ماه بالغ بر ۱۳هزار و ۱۰۷میلیارد و ۷۳۸میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۲هزار و ۳۷۹میلیارد و ۸۵۱میلیون ریال از طریق جایزه و ۱۰هزار و ۷۲۷میلیارد و ۸۸۷میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

گفتنی است، در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۱۰۹هزار و ۲۶۳میلیارد و ۶۷میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۲۸۰میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال از طریق جایزه و ۹۱هزار و ۹۸۲میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز