خبرگزاری کار ایران

بوشهری در نشست شورای هماهنگی حراست‌های وزارت اقتصاد صورت گرفت؛

تاکید بر نقش حراست‌ها در دفاع از اقتصاد کشور

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۴۲

معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی حراست‌های وابسته و تابعه وزارت متبوع، نقش حراست‌ها در دفاع از اقتصاد کشور را بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد.

ایلنا؛ عبدالرحمن ندیمی بوشهری در این نشست که با حضور رئیس و معاونین مرکز حراست، نمایندگان سازمان حراست کل کشور و مدیران کل حراست دستگاههای وابسته و تابعه وزارت اقتصاد برگزار شد، ضمن تشریح سیاستها و برنامه های آمریکا برای تخریب اقتصاد ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، بر لزوم آمادگی بیش از پیش حراست های سازمانها و دستگاهها برای دفاع همه جانبه از اقتصاد کشور تاکید کرد.

وی تصریح کرد: حراست ها باید اقدامات پیش دستانه برای مقابله با برنامه های تخریبی دشمن در حوزه های اقتصادی را رصد کرده و ساز و کار مناسب و کاربردی برای کاهش آسیب های احتمالی را مد نظر داشته باشند.

 معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد تاکید کرد: حفاظت از اطلاعات، جلوگیری از نفوذ دشمن و کنترل تهدیدها از مهمترین تکالیف حراست‌ها است.

در ادامه، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد نیز با برشمردن تهدیدها علیه اقتصاد کشور و شیوه های مشارکت حراست در حوزه دفاع اقتصادی، از آمادگی حراست های مجموعه وزارت اقتصاد به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی برای حفاظت از اقتصاد کشور خبر داد.

حجت اله صالحی تصریح کرد: حراست ها، دسیسه های بیگانگان و بنگاههای وابسته به آنان را برای تخریب اقتصاد کشور تحت نظر داشته و اقدامات قانونی برای مقابله با آن را انجام می‌دهند.

در پایان این نشست، روسای کمیته‌های بانکی، بیمه ای، مالی و فناوری اطلاعات وزارت متبوع به تشریح دست آوردهای مربوط به کمیته متبوع خود در خصوص اقدامات پیشگیرانه و دفاعی پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز