خبرگزاری کار ایران

کندی سرعت اینترنت با حضور وزیر ارتباطات در مجلس بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۶۱۲

رئیس کمیته ارتباطات مجلس، از بررسی دلایل کندی سرعت اینترنت با حضور وزیر ارتباطات در نشست هفته آتی کمیته ارتباطات خبر داد.

به گزارش‌ایلنا؛ رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به کند شدن سرعت اینترنت در روزهای اخیر، گفت: علل کند شدن سرعت اینترنت در کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی می شود چراکه باید مشخص شود که چرا سرعت اینترنت کاهش یافته است.

رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر سرعت اینترنت افزایش یابد، افزود: توان به صورت قطعی کرد کندی سرعت اینترنت به دلیل فیلترینگ تلگرام است.

امرار معاش تعداد زیادی از مردم از طریق کسب و کارهای اینترنتی

وی با اشاره به امرار معاش تعداد زیادی از مردم از طریق کسب و کارهای اینترنتی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل کاهش سرعت اینترنت و پایین آمدن کیفیت آن این افراد دچار مشکلاتی شده اند که مشکلات باید هرچه سریعتر رفع شده و سرعت اینترنت افزایش یابد.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات راه حلی برای رفع مشکلات و عدم ایجاد محدودیت برای کسب و کارها است، یادآور شد: با توسعه شبکه ملی اطلاعات سرعت اینترنت در حالت عادی بسیار بالاتر بوده و این شبکه از اختلال‌ ها مصون می‌شود.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در هفته آتی کمیته متبوعش نشستی درباره کندی سرعت اینترنت با وزیر ارتباطات برگزار می‌کند، تصریح کرد: با حضور مجموعه وزارت ارتباطات این موضوع که چرا سرعت اینترنت کاهش یافته و بر کسب و کارهای اینترنتی تاثیر گذاشته مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه این جلسه به اطلاع مردم می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز