خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

آغاز طرح ضیافت برای آرامش بازار در ماه رمضان/ لیست کالاهای مشمول این طرح

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۰۳

مدیرکل امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح ضیافت با هدف تأمین آرامش بازار در ماه مبارک رمضان از هجدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و اجرای آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از شاتا، محمدرضا کلامی، با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده عرضه برنج، شکر، روغن نباتی ، گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد و تخم مرغ ، فرآورده های لبنی و خرما در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در کنار تخفیف فرآورده‌های لبنی و سایر صنایع تولیدی پرتقاضا به میزان 5 تا 15 درصد، عرضه این اقلام نیز افزایش یافته است.

کلامی با تاکید بر تامین و توزیع خرمای مورد نیاز استان‌ها در فروشگاه‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی و فروشگاه های تعاونی و زنجیره ای با قیمت 5 تا 15 درصد زیر نرخ بازار گفت: زولبیا و بامیه نیز توسط واحدهای صنفی با رعایت نرخ مصوب به فروش می رسد .

مدیرکل امور اقتصادی و سیاستهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره شبکه و مباشرین توزیع نیز گفت: تعیین شیوه، شبکه و مباشرین توزیع توسط کمیسیون تنظیم بازار استان و اعلام فهرست مباشرین به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور پایش و نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

به گفته کلامی مسؤولیت نظارت بر بازار بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ آرامش بازار و تامین اقلام پرمصرف ایام ماه مبارک رمضان انجام شده است، گفت: کارگروه تنظیم بازار طرح ضیافت را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداران سراسر کشور به همراه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، سازمان تعزیرات حکومتی و مباشرین تامین و توزیع ، در دستور کار قرار داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز