خبرگزاری کار ایران

مونسان:

مشکلات ارزی گردشگران خارجی رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۴۶

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مشکلات ارزی گردشگران خارجی در ستاد گردشگری در حال پیگیری است و این مشکل رفع می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی‌اصغر مونسان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درمورد تاثیر مشکلات ارز بر گردشگران خارجی و تمهیدات دولت در این زمینه، افزود: مسایل ارزی درحال حاضر مشکلاتی را برای گردشگران بوجود آوردهاست ، ولی بزرگ نیست.

وی از گفت و گو با رییس‌کل بانک مرکزی برای رفع ایرادات موجود از طریق ستاد گردشگری خبر داد.

معاون رییس جمهوری همچنین درباره برنامه های این سازمان برای گردشگری در تابستان و زمستان اظهارداشت: برای این منظور قرار شده است تا ستادهای سفرهای نوروزی به طور مداوم تشکیل جلسه دهند و برنامه ها تنها منوط به ایام عید نوروز نباشد.

مونسان خاطرنشان کرد: ستاد گردشگری برنامه‌های خوبی برای تابستان امسال پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: در حال‌حاضر مهم ترین موضوع طرح تعطیلات زمستانی است که اوج گردشگری را در کشور ایجاد می‌کند البته با دوره‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: در این طرح پیش بینی شده با تعطیلی ۱۵روزه مدارس، کارکنان دولت بتوانند به نحو مطلوب از این ایام استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز