خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان خصوصی سازی:

تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۸۲

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در خصوص سهام عدالت متوفیان هستیم و تدارک لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ عبدالله پوری‌حسینی در خصوص سهام عدالت متوفیان گفت: تعیین تکلیف این دسته از مشمولان موضوعی زمان بر و پیچیده به لحاظ حقوقی و اداری است که البته بررسی و اقدامات لازم در این زمینه در سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است.

همچنین رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: به عنوان مثال کلیت موضوع از این قرار است تا اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث تقسیم شود، حالا اگر یکی از وراث هم فوت کرده باشد این موضوع پیچیده‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس همان گونه که اشاره شد در حال تدوین و بررسی امور حقوقی و اداری در این زمینه هستیم و تدارک های لازم در خصوص نرم افزارها و بسترهای الکترونیکی نیز در این زمینه لحاظ خواهد شد.

از سویی دیگر، رییس کل سازمان خصوصی سازی اذعان داشت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا در چند ماه آینده پس از فراهم آمدن زیرساختهای لازم، اطلاع رسانی مناسبی در خصوص نحوه تقسیم اصل سهام عدالت و سود آن میان وراث و همچنین مدارک مورد نیاز انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز