خبرگزاری کار ایران

یک استاد دانشگاه در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی اصلاح در کابینه را از حوزه اقتصادی آغاز کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۸۸

یک استاد دانشگاه گفت: رئیس‌جمهور باید افرادی را در کابینه منصوب کند که هم جهت با سیاست‌های دولت باشند و این مهم باید از حوزه اقتصادی شروع شود.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهور در سال جدید در چند نوبت از عملکرد وزرا و مدیران دولتی انتقاد و به نوعی عدم رضایتش را از وضع موجود اعلام کرده است.

در همین رابطه غلامی استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: از ابتدای تشکیل دولت دوازدهم کارشناسان معتقد بودند، رئیس جمهور برای عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی ابزار لازم را انتخاب نکرده و شعارهای دولت با بعضی اظهار نظرهای وزرا و مشاورانش هم جهت نیست. بنابراین انتقادهای اخیر رئیس جمهور هم به خاطر عدم هماهنگی و پیشرفت در دولت است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم حسب وعده‌ای که به مردم داده بود برای کنترل و ساماندهی بازار ارز اما تشتت آرا در میان کابینه دولت و مشاوران مانع کار شد؛ برخی وزرا در سخنانشان موضوعاتی مطرح کرده یا می‌کنند که بیشتر اینگونه به نظر می‌رسد که دنبال پیاده سازی عقاید خودشان هستند و این نشان از آن است که رئیس جمهور در اهداف تامین منافع ملی تنها است.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: معتقدم کابینه هم جهت با تفکرات رئیس جمهور حرکت نمی‌کند و با این عدم هماهنگی، اجرای مدیریت اقتصاد کشور را با مانع مواجه می‌کند.

غلامی افزود: به اعتقاد من رئیس‌جمهور در اجرای دکترین اقتصادی کشور تنهاست و باید افرادی جدید و متخصص و از همه مهمتر هم راستا با سیاست‌هایش را انتخاب کند.

وی گفت: رئیس‌جمهور باید افرادی را در کابینه منصوب کند که هم جهت با سیاست‌های دولت باشند و این مهم باید از حوزه اقتصادی شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز