خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری:

عوارض دریافتی پیامک در سال ۹۷ بازگردانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۷۸

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند مبالغی که در قالب عوارض به ازای ارسال هر پیامک از ابتدای فروردین سال ۹۷ از مشترکان تلفن همراه دریافت کرده‌اند، بازگردانند.

به گزارش ایلنا وبه نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به موضوع دریافت عوارض ۱۰ ریالی از هر پیامک توسط اپراتورهای تلفن همراه، اظهارداشت: نمایندگان مجلس در اسفند سال ۹۳، یک بند الحاقی درآمدی به تبصره ۱۹ لایحه بودجه اضافه کردند که براساس آن اپراتورهای تلفن همراه موظف بودند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال عوارض از هر پیامک را از مشترکان دریافت کرده و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کشور واریز کنند.

وی افزود: این ردیف در قانون بودجه سال ۹۷ و همچنین جداول درآمدی و موافقتنامه سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی نشده است. بر همین اساس دریافت این وجه در سال جاری پشتوانه قانونی ندارد و اپراتورها براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تاریخ ۹ اردیبهشت سال جاری مجاز نیستند ۱۰ ریال عوارض ارسال پیامک را از مشترکان دریافت کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: همچنین اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند ۱۰ ریال عوارض پیامک را که از ابتدای فروردین تا ۹ اردیبهشت ۹۷ از مشترکان دریافت کرده‌اند را در صورتحساب آنها در قالب بستانکار اعمال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز