خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد:

مجتبی خلفی به عنوان معاون رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۰۵

مجتبی خلفی پیش از این مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود.

به گزارش‌ایلنا؛ سیدمالک‌حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون رسانه ای این مرکز با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ابزار رسانه در اشکال متنوع آن اطلاع رسانی دقیق، صادقانه و سریع در راستای جلب مشارکت مردمی را پیش نیاز تداوم رشد و کمک به حفظ آرامش در حوزه اقتصادی کشور برشمرد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی جامع و به موقع در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت اقتصاد می تواند به افزایش امید در جامعه و تقویت اعتماد عمومی به دولت کمک شایانی کند تاکید کرد: برای افزایش اثر بخشی در فرآیند اطلاع رسانی دستاوردهای وزارتخانه لازم است همه برنامه‌های این مرکز در چهارچوب سند راهبردی جامع وزارت اقتصاد و در قالب ۳۳ پروژه تعریف شده این سند طراحی و اجرا شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در ادامه با اشاره به سوابق روشن و توانمندی های حرفه ای مجتبی خلفی، معاون جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، چشم انداز آتی این معاونت را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه این مراسم، خلفی نیز طی سخنانی با تشکر از حسن اعتماد ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، به تشریح برنامه های خود برای پیشبرد اهداف این مرکز در خصوص انعکاس اخبار و اطلاعات با تاکید بر سه عنصر انضباط، سرعت و دقت پرداخت.

این گزارش حاکی است، حسینی در این مراسم همچنین از خدمات، تلاش و زحمات سید رازق بهیار مقدم در دوران تصدی سمت معاونت رسانه ای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تقدیر و برای وی در مسولیت جدیدش به عنوان معاون اداره کل امور وزارتی این وزارتخانه آرزوی توفیق کرد. 

گفتنی است؛ مجتبی خلفی پیش از این مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز