خبرگزاری کار ایران

صابری در گفت‌وگو یا ایلنا:

موز به کیلویی ۶ هزار تومان رسید/ قیمت هر کیلو گوجه سبز ۳۰ هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۶۳۷

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران گفت: قیمت میوه‌ها تغییر ملموسی نداشته اما موز یک بار دیگر به قیمت ۶ هزار تومان رسید و افزایش قیمت داشت.

حسن صابری رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت میوه در بازار پس از تعطیلات نوروز اظهار کرد: بازار در تعطیلات با کمبود تقاضا مواجه بود که همین امر باعث کمبود عرضه هم شد و ماشین های حمل بار هم در تعطیلات به سر می‌بردند.

وی افزود: قیمت میوه‌ها تغییر ملموسی نداشته اما موز یک بار دیگر به قیمت 6 هزار تومان رسید و افزایش قیمت داشت.

صابری در رابطه با خبر قیمت 220 هزار تومانی گوجه سبز نوبرانه خاطر نشان کرد: قیمت گوجه سبز در حال حاضر در میادین میوه و تره بار هرکیلو 30 هزار تومان است و قیمت اعلام شده صحیح نیست.

وی افزود: میوه‌های وارداتی موز، آناناس و نارگیل در بازار موجود است اما از فصل انبه گذشته و در بازار وجود ندارد. دو میوه وارداتی جدید، منگوستین و پاپایا هنوز وارد میدان میوه و تره بار نشده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران تشریح کرد: هیچ نوع پرتقالی در ایام عید از هیچ کشوری وارد ایران نشده است و میوه‌هایی که به نام مصری یا چینی به فروش می‌رسد همه داخلی هستند و این تغییر نام تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: ما تا خرداد ماه پرتقال در انبارها داریم و به خاطر تغییر آب و هوا عرضه نوبرانه‌ها هم جلو افتاده است و به بازار وارد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز