خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت وگو با ایلنا:

در مرحله آزادسازی از پتانسیل کارکنان تعاونی های سهام عدالت استفاده می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۶۷

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی تعداد کارکنان در تعاونی های شهرستان را حدود هزار و پانصد نفر عنوان کرد و گفت:تا زمان ثبت‌نام سهامداران ، دولت تعهد داشت تا از این افراد استفاده کند اما اکنون دیگر تعهدی ندارد زیرا دیگر ثبت‌نامی وجود ندارد.

جعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد اعتراض کارکنان تعاونی های سهام عدالت علیه سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: سازمان خصوصی‌سازی تلاش دارد نسبت به تعاونی‌ها تصمیم درستی اتخاذ کند ، هر چند در لایحه جدید نمی‌توان در مورد تعاونی‌ها مانور زیادی داشت اما تعاونی‌ها ارگان دولتی نیستند که دولت نسبت به آنها تعهدی داشته باشد.

سبحانی با بیان اینکه در مرحله آزادسازی سهام عدالت از پتانسیل‌این افراد استفاده خواهد شد، گفت: در این چند سال تلاش زیادی برای ثبت نام‌ها از سوی این تعاونی هاصورت گرفت، هر چند دولت نسبت به این افراد تعهدی ندارد اما تلاش می‌کند تا از توانایی و پتانسیل این افراد در مراحل بعدی استفاده کند.

وی تصریح کرد: دولت طی دو سال گذشته با هماهنگی‌هایی که از سوی سازمان صورت گرفت تلاش‌کرد تا ۳۵ میلیاردتومان به کارکنان تعاونی‌ها پرداخت کند.

وی افزود: تا زمان ثبت نام مشمولان برای سهام عدالت، تعاونی‌ها کمک زیادی کردند اما از چهارسال گذشته هیچ ثبت نامی‌نداشته‌ایم و به لحاظ قانونی دولت از دو سال قبل تلاش کرد تا با استفاده از برخی منابع، مشکلات این افراد را مرتفع کند.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: قطعا از توانایی و پتانسیل این افراد در مرحله آزادسازی و تشکیل صندوق ها استفاده خواهیم کرد.

سبحانی تعداد کارکنان در تعاونیهای شهرستان را حدود هزار و پانصد نفر عنوان کرد و گفت:تا زمان ثبت‌نام سهامداران ، دولت تعهد داشت تا از این افراد استفاده کند اما اکنون دیگر تعهدی ندارد زیرا دیگر ثبت‌نامی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز