خبرگزاری کار ایران

علی‌فاضلی‌اعلام کرد:

کاهش هزینه و قیمت تولید با هدف ارتقای کیفیت

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۶۲۵

رییس اتاق اصناف ایران گفت: این اتاق در راستای ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهدکرد.

به گزارش ایلنا؛ علی‌فاضلی در یک برنامه رادیویی ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر انقلاب افزود: حرکت اتاق اصناف همواره در مسیر رشد و بالندگی تولیدات داخلی بوده و در سال پیشرو به مانند گذشته قدم های بلندتری در این عرصه برداشته خواهد شد.

رییس اتاق اصناف ایران گفت: مقام معظم رهبری همواره به نقش اقتصاد در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور تاکید دارند. وی در ادامه افزود: هرچند قدم های خوبی در بحث مسائل و موارد اقتصادی در مملکت برداشته شده است اما کافی نیست.

فاضلی تصریح کرد: رشد و توسعه اقتصادی در ایران نسبت به سایر حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار عقب تر است از اینرو ضرورت دارد برنامه و سیاست های مناسبی در این عرصه تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حرکت در مسیر تولید ملی نیازمند همراهی، همدلی و هم افزایی تمامی ارکان نظام است. رییس اتاق اصناف ایران افزود: تولید ملی زمانی در کشور شکوفا می شود که همه پای کار باشند و از تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان به معنای واقعی حمایت کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بازاریابی داخلی کمتر از بازاریابی خارجی نیست، اظهارداشت: تولید کالا در کشور امروز باید مبتنی بر ذائقه شناسی مصرف کنندگان، نیاز سنجی بازار و نگاه به مزیت های داخلی باشد.

فاضلی در این مصاحبه رادیویی گفت: لازمه تحقق بخشی به شعار سال جاری یعنی حمایت از کالای ایرانی تولید رقابت پذیر و صادرات محور است که برای دستیابی به این مهم باید هزینه های تولید در مملکت منطقی و روند کاهشی به خود گیرد.

وی بابیان اینکه تولید کنندگان داخلی امروز با مشکلات و تنگناهای فراوانی دست به گریبان هستند، یادآورشد: برنامه ریزی و سیاست گذاری ها در کشور باید در جهت کاهش هزینه های تولید و در برابر کیفیت و قیمت کالا، رقابت پذیر و قابل عرضه در بازارهای جهانی باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز