خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو اعلام کرد:

امدادگران خودرو حق ارائه فاکتور دستی را ندارند/تمام قطعات مصرفی ضمانت دارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۵۳۰

غیاثی درخصوص قطعات مصرف شده توسط امداد خودروها گفت:تمام این قطعات اورجینال و اصلی بوده در واقع امدادگرها اجازه تامین قطعه ندارند و باید تمام قطعات مورد نیاز خود را از طریق شرکت تامین کنند و در مقابل آن رسید ارائه دهند.

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص مبالغی که شرکت‌های امداد خودرو از مشتریان اخذ می‌کنند، گفت: برای اینکه کوچکترین شائبه‌ای درخصوص پرداخت صورت‌حساب به وجود نیاید فاکتورهای الکترونیکی صادر می‌شود بدین صورت که پس از انجام خدمات توسط امدادگر یک لینک به موبایل مشتری فرستاده می‌شود که در آن میزان قطعات مصرف شده و اجرت مشخص شده و همان مبلغ باید پرداخت شود.

 عباسعلی غیاثی افزود: با این وضعیت دیگر امدادگر هیچ هزینه اضافی نمی‌تواند دریافت کند ضمن آنکه بعد از اتمام کار از طرف شرکت بازرسی و کنترل کیفیت با مشتری تماس گرفته می‌شود تا میزان رضایت از خدمات بررسی شود این درحالیست که شرکت ایران خودرو و سایپا نیز به طور جداگانه واحدهای بازرسی آنها با مشتریان تماس می‌گیرند و از آنها در مورد کیفیت خدمات سوال می‌کنند.

 وی در خصوص قطعات مصرف شده توسط امداد خودروها گفت: تمام این قطعات اورجینال و اصلی بوده در واقع امدادگرها اجازه تامین قطعه ندارند و باید تمام قطعات مورد نیاز خود را از طریق شرکت تامین کنند و در مقابل آن رسید ارائه دهند.

 غیاثی تصریح کرد: این قطعات 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر به همراه اجرت گارانتی دارند اما بازهم امکان دارد از طرف برخی سوءاستفاده صورت بگیرد که این امر نافی مسئولیت شرکت‌ها نیست و شرکت‌ها جوابگوی تخلفات احتمالی هستند زیرا آنها باید نظارت خود را قوی‌تر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز