خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه مشترک بررسی سانحه سانچی برگزار شد؛

مصاحبه مجدد با خدمه کشتی چینی کریستال

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۳۳۶

اولین جلسه مشترک بررسی سانحه نفتکش سانچی با حضور ۴ کشور ایران، چین، پاناما و هنگ کنگ در شانگهای برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نادر پسنده، مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در این جلسه یافته های مربوط به این سانحه توسط همه اعضا طرح و بررسی  و مقرر شد بعد از جمع بندی یافته های فنی در جلسه آتی، نسبت به مشخص کردن علل اصلی سانحه و اقدامات پیشگیرانه ای که در آینده از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کند، تصمیم گیری شود.

وی افزود: بر این اساس جعبه سیاه هر دو کشتی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت و با خدمه اصلی شناور کریستال دوباره مصاحبه خواهد شد تا بتوان با سرعت بیشتری به علت برخورد نفتکش سانچی و کشتی کریستال رسید.

پسنده تصریح کرد: نماینده سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) در اولین جلسه مشترک بررسی سانحه سانچی حضور داشت و اعلام کرد وقوع این  حادثه برای همه جهان بسیار دردناک بود و سازمان بین المللی دریانوردی به دنبال مشخص شدن علل ریشه ای این سانحه است.

وی یادآور شد: سعی کمیته بررسی سانحه سانچی این است که نتیجه درست و دقیق را اعلام کند. لذا تمام جزئیات و یافته‎های مربوط به  حادثه و برخورد باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز