خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس برگزار شد؛

جلسه سراسری فرماندهان حوزه ها، پایگاهها و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۷۶

آخرین جلسه سراسری فرماندهان حوزه ها، پایگاهها و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال 1396، صبح امروز با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد به میزبانی پایگاه مرکزی بسیج این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ جلیلی طی سخنانی با اشاره به حوزه وظیفه‌ای کار بسیج اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل "دولت اسلامی"، حرکت بسیار خوبی در بسیج شکل گرفته و جلسات متعددی برای هم اندیشی در نحوه اقدام در دولت، ادارات و نهادها برای تحقق این امر به عنوان یکی از آرمانهای مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام اداری ما باید منطبق با آرمانهای مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: نظام، حاصل قوانین و مقرراتی است که شیوه کار و قوانین مربوط به آنرا در حوزه نیروی انسانی مشخص می کند.

جلیلی افزود: دو بخش مدیریت و کارکنان به عنوان کسانی که برای تحقق اهداف سازمان تلاش می کنند، امروز در بسیج بعنوان مرکز ثقل، کاملا مشهود است.

وی گفت: نظامهای مدیریتی در تمام دنیا که فلسفه اساسی آنها بر اساس ایدئولوژی و حکمرانان است، گام به گام در قالب مکاتب مدیریت شکل گرفت اما در مکتب اسلامی با رویکرد حاکمیت ارزشهای دینی در جمهوری اسلامی ایران پدیدار شد که با دو نگاه تجارب و اندیشه و پایبندی انقلابیونی که ساختار آن را سازمان نهادند و نیز مجموعه افرادی که برای تحقق اهداف آن از جامعه انتخاب شدند، مواجه شد.

معاون حقوقی و امور مجلس خاطرنشان کرد: در طی این مدت، اعم از دوران جنگ، سازندگی و جنگ نرم، نیروهای توانمندی که متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی بود پرورش پیدا کردند.

جلیلی با بیان اینکه امروز با نیروهای توانمندی با قابلیت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی مواجه هستیم، گفت: تبلور این نیروهای پرورش یافته باید در نیروهای بسیجی که مبتنی بر شاخص های نظام اسلامی است، بروز پیدا کند.

وی افزود: در این راستا هیئت های مختلفی تشکیل گردید که یکی از آنها، هیئت اندیشه ورزی دولت، نهادها و ادارات است و فرمانده مرکز بسیج وزارتخانه بعنوان یکی از اعضای این هیئت می تواند نقطه اتصال بسیج وزارتخانه با این هیئت باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس در پایان ضمن قدردانی از بسیجیان مجموعه وزارت اقتصاد برای پایداری و حفظ روحیه و آرمانهای بسیجی که حضرت امام خمینی (ره) آنرا بنیان گذاشتند، ابراز امیدواری کرد: در سال 97 نیز همچنان با همین روحیه و با توجه به برنامه های ابلاغی و بر اساس ظرفیت های موجود در بسیج ادارات، در جهت تحقق کامل دولت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

در ادامه این جلسه، زمانی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: برگزاری جلسات نظارت ستادی در بالاترین سطح و کوتاه ترین زمان ممکن، حاکی از توجه ویژه بسیج به عملکرد حوزه ها و پایگاههای بسیج مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

وی در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: پنج اصل بسیار مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این اردوها وجود دارد که شامل: پرهیز از اغراق و رعایت در امانت در امدادهای غیبی، تقویت و عمق بخشیدن به حرکت عظیم راهیان نور، درج حوادث برجسته در کتب درسی، توجه به ایمنی مسافران راهیان نور و کمک دستگاههای اجرایی کشور به راهیان نور می باشد.

زمانی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور امسال باید پرشورتر و مقتدرتر از سالهای گذشته برگزار شود.

در پایان این جلسه، به نفرات برتر در رشته های مختلف مسابقات ورزشی بسیج، لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

 گفتنی است، در ابتدای این جلسه، فرمانده پایگاه مرکزی بسیج وزارت متبوع نیز گزارشی از اقدامات پایگاه مرکزی طی سال 1396 ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز