خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

در چهار سال گذشته نسل سوم و چهارم موبایل در کشور رواج زیادی داشته است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۴۲۱

۱۱۷ استارت آپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ نصراله جهانگرد معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش جشنواره فاوا و یکصدمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ۱۴۱ سال گذشته با صدور حکمی توسط مخبرالدوله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شد و امروز سالگرد صد و چهل و یکمین  سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نصراله جهانگرد ادامه داد:‌ ایران از نظر ارسال مبادله دیتا و اطلاعات تغییرات بزرگی داشته است و در چهار سال گذشته مبادله دیتا و پلاتفرم نسل سه و چهار به صورت رایج در کشور استفاده شده است. این مساله تحول بزرگی در اقتصاد و زمینه‌های اجتماعی ایران است که حائز اهمیت است.

وی افزود: شعار امسال جشنواره فاوا کسب و ک ارهای خلاقانه و دانش بنیان است و این جشنواره امسال به دنبال تعامل و ایجاد فضای رقابتی برای تحرک فاوا بوده است. ۷۴ درصد از شرکت کنندگان این جشنواره را شرکت‌های خصوصی و حدود یک چهارم شرکت‌های دولتی تشکیل می‌دهند.

معاون فناوری‌های نوین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شرکت‌کنندگان این جشنواره اظهار داشت: ۱۱۷ استارت آپ بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در این جشنواره حضور داشتند و در مجموع ۳۴۵ شرکت حاضر شدند که از این میان ۲۵ برنده انتخاب شدند.

وی تاکید کرد:‌ جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جوایز مهم و در سطح ملی است که بر اساس هفت معیار منبع فرآیندها، کارکنان، نتایج عملکردی، نتایج محیط زیست و جامعه، نتایج مشتریان و مصرف‌کنندگان بررسی و ارزیابی می‌شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز