خبرگزاری کار ایران

بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از بزرگترین و پیشرفته ترین پروژه‌ی بیمارستانی کشور

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۱۴۷

علی لاریجانی در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۷اسفند ۱۳۹۶ از بزرگترین و پیشرفته‌ترین پروژه‌ی بیمارستانی کشوردر قم بازدید کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۷اسفند ۱۳۹۶، در مراسم بازدید از بزرگترین و پیشرفته‌ترین پروژه‌ی بیمارستانی کشوردر قم عنوان کردند:

"سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار سنجیده بوده است"

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، صادقی استاندار قم، جمعی از نماینده های مجلس و مسئولین استان قم، همراه با دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مدیران و مسئولان ارشد بانک پاسارگاد و دکتر مخبر مدیرعامل هلدینگ سلامت پاسارگاداز پیشرفت پروژه‌ی بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی خاتم در شهر قم بازدید کردند.

این بیمارستان،با حمایت بانک‌پاسارگاد توسط «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» در ۷ طبقه و با مساحتی بالغ بر ۲۰۰هکتار در یک مجتمع آموزشی درمانی در شهرک سلامت خاتم، در حال ساخت است و تاکنون ۱۵ درصد از کل پروژه اجرا شده و بهار ۱۳۹۸ به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 علی لاریجانی ضمن تقدیر از اقدامات بانک پاسارگاد در ساخت بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی خاتم از کلیه دست اندرکاران و شرکت های متولی پروژه تشکر و قدردانی کردند و اظهار داشتند:«سرمایه گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار مناسب و سنجیده بوده است وپیشرفت آن را بسیار خوب ارزیابی‌کردند.

ایشان همچنین اعلام کرد این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های استان و کشور بوده که از استانداردهای بالایی برخوردار است».

در این مراسم همچنین مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و مخبر مدیرعامل «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» چگونگی اجرا و میزان پیشرفت پروژه، هزینه های مرتبط با ساخت و سایر جزئیات و نکات فنی و مربوط به ساخت بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی خاتم را تشریح کردند.

خاطر نشان می‌سازد این بیمارستان به عنوان یکیاز پیشرفته‌ترین مراکز ارایه‌ی همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور، در جایگاه نخست توسعه‌ی سازمان‌یافته در نظام سلامت و آموزشی پزشکی قرار خواهد گرفت.

این بیمارستان در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار و در جنوب غربی شهرستان قم در حال ساخت است که شامل کاربری‌های درمانی با احداث بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی‌خاتم، کاربری آموزش عالی با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی و ظرفیت پذیرش سالانه ۳ هزار دانشجو و همچنین کاربری اقامتی و تفریحی با احداث هتل و ارایه خدمات گردشگری، سلامت و اسکان کادر درمانی و آموزشی است.

بیمارستان خاتم، دارای بخش‌های قلب و عروق، گوارش، ژنیکولوژی و زایمان، کودکان، ریه و بیماری‌های تنفسی، داخلی، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدی و تروما به همراه اتاق‌های جراحی، اورژانس، آندوسکوپی، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کلینیک مراقبت‌های پس از جراحی، پزشکی هسته‌ای و پرتودرمانی خواهد بود و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ ۶۰% ظرفیت این بیمارستان با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است؛ "هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد"، به عنوان یکی از هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد، در راستای تقویت مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، احداث شهرک‌های سلامت را علاوه بر قم، در دیگر شهرهای کشور و جمعاً به میزان ۷۰۰۰ تخت خواب بیمارستانی در دستور کار خود قرار داده‌است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز